Головна особливість цих важковозів - надкороткий розмір по довжині. Раму та складання автомобілів зробили в Голландії. У результаті вийшли сідельні тягачі, що мають колісну базу лише 4650 мм.
В іншій специфікації використовувалися стандартні вузли та агрегати. До цього списку увійшли простора кабіна ТGX, шасі на пневмопідвісці, 580-сильний двигун MAN D38, що працює в парі з коробкою передач Tipmatic та 10-тонна передня вісь MAN.
За кабіною змонтовані стелажі для розміщення паливних баків, ресиверів, компонентів системи охолодження, глушник та вихлопна труба. Завдяки спеціально розробленим бічним крилам, закабінна шафа повністю зникла від сторонніх очей.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, кожна вантажівка має споряджену масу, що перевищує 11 тонн, і призначена для роботи у складі автопоїзда з повною масою до 120 тонн.