Всі версії називаються концептами, але за фактом демонструють можливості допрацювання. В всіх трьох випадках за основу взяли «Фронтир» з подвійною кабіною (у сімействі також є полуторна King Cab), але в різних рівнях виконання.
Виробник адресує новинку найрізноманітнішої аудиторії: любителям хардкорного бездоріжжя, оверлендерам, серферам та каякерам, рибалкам та мисливцям.
Для версії Project 72X взяли найпростіший Frontier Crew Cab S - але не з базовим заднім, а з повним приводом, що жорстко підключається. Автори надихалися вінтажним Datsun 720, який був дуже популярний через доступність і рекламувався у вісімдесяті як ідеальний транспорт для любителів активного відпочинку.
Головна фішка проекту – білі сталеві колеса, насправді – запаски для сучасного пікапа. При цьому взуті в позашляхові шини Hankook Dynapro AT2 265/70 R17 від топового Frontier Pro-4X. Також Project 72X отримав 2,5-дюймовий ліфт-комплект Calmini, спеціальні наклейки та написи.
Concept Project Hardbody на базі просунутого Frontier Crew Cab SV 4x4 – посвята Nissan D21 Hardbody, першому пікапу з дизайном від NDA, що уславився, в тому числі, завдяки успішним виступам у різних змаганнях.
В даному випадку вихідна машина отримала 3-дюймовий ліфт-кит, кастомні диски з класичним квадратним дизайном, шини BF Goodrich All-Terrain TA K02 285/70 R17, елементи обважування та захисту від Frontier Pro-4X, додаткову світлотехніку в задній частині даху, особливу графіку.
Nissan Frontier Project Adventure Concept Project Adventure, як і слідує за назвою, підготовлений для любителів подорожей. Його зробили на 5 дюймів вищим за донорський Frontier Pro-4X і забезпечили всім необхідним, щоб над дахом і навантажувальним майданчиком можна було встановити намет.
Для тих, хто все ж таки занудьгує на природі, у вантажну платформу вбудована аудіосистема.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, всі актуальні Nissan Frontier оснащують 3,8-літровим атмосферним двигуном V6, що з'явився ще до зміни поколінь, на 314 к.с. та 380 Нм. Він поєднується лише з дев'ятидіапазонним автоматом.