У силовій лінії знаходиться 560-сильний двигун Dongfeng Cummins Z14NS6B560 (крутний момент 2650 Нм), що працює в парі з автоматичною 12-ступінчастою коробкою передач ZF 12TX2621TD AMT.
У комплектацію також входять пневматична підвіска шасі, дискові гальма, шини Michelin X LIN Eсо 295/80 R22.5 та два паливні баки із сумарним об'ємом 900 л.
Тут передбачена велика кількість електронних систем безпеки, а комфорт високої кабіни з плоскою підлогою і полицею для сну з шириною 880 см в цілому можна порівняти з імпортними моделями.
Головною «родзинкою» «HYPEPTRUCK ONE» стало додавання вузлів технології автоматизованого керування L3, які спільно розробили фахівці Hongjing Zhijia та JAC Commercial Vehicles.
Рівень 3 (умовна автоматизація водіння) має можливості «оцінки навколишнього середовища» і самостійного прийняття деяких рішень, наприклад, прискорюватися чи ні при обгоні транспортного засобу, що повільно йде. Але L3 досі вимагають людської присутності. Водій повинен бути пильним і готовим взяти управління на себе, якщо система не може виконати завдання.
«HYPEPTRUCK ONE» крім стандартної комплектації флагмана JAC K7 також отримав повний «автомат», який значно знижує інтенсивність роботи водія, а для ще більшого полегшення додали автопілот 3-го рівня (L3). Він чудово підходить для магістральних перевезень.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, цей транспортний засіб не тільки допомагає водіям менше втомлюватися у тривалому відрядженні, але й демонструвати дуже ефективну витрату палива завдяки використанню безлічі інтелектуальних систем.