Група Stellantis розпочала виробництво свого першого легкого комерційного автомобіля Opel на водневих паливних елементах, який заснований на повністю електричному старшому побратимі Vivaro-e.
Перший екземпляр воднево-електричного фургона Opel Vivaro-e HYDROGEN вже зійшов з конвеєра і незабаром розпочне роботу в автопарку німецького виробника побутової техніки преміум-класу Miele.
На заповнених воднем баках модель Vivaro-e Hydrogen здатна долати понад 400 км (WLTP1). Своєю чергою, паливний елемент на 45 кВт забезпечує достатньо тяги для роботи на міжміському шосе, а для заправки воднем потрібно лише три хвилини.
Потужність літій-іонного акумулятора ємністю 10,5 кВт-год необхідна Vivaro-e HYDROGEN для запуску або прискорення, а паливний бак використовується в оптимальних робочих умовах.
Для поповнення акумулятора до дальності 50 км на електротязі, автомобіль може підключатися та заряджатися від зовнішньої електромережі, такої як станція заряджання. Крім того, акумуляторна батарея може поповнюватися за рахунок рекуперативного гальмування під час руху.
У базову комплектацію електроводневого Vivaro-e входить трифазний бортовий зарядний пристрій 11 кВт та зарядний кабель для режиму 2.
Електричний LCV на паливних елементах Vivaro-e HYDROGEN пропонується довжиною 4950 та 5300 мм, з вантажним простором об'ємом до 5,3 або 6,1 м3, забезпечуючи до однієї тонни корисного навантаження.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, воднева версія оснащена системами допомоги водієві для підвищення безпеки, такі як камера заднього огляду з панорамним оглядом на 180 градусів, система оповіщення про сліпі зони, а також передній та задній паркувальні пілоти.