DAF розпочав роботу над новим виробничим підприємством у передмісті Ейндховена. Цей завод буде спеціалізованим і призначеним лише для випуску вантажівок з електроприводом.
На початковому етапі виробнича потужність підприємства становитиме 2500 автомобілів на рік. Тут таки здійснюватиметься складання літій-іонних батарей, у зв'язку з чим новий об'єкт отримає посилений протипожежний захист.
Перші «електричні вантажівки» мають зійти з конвеєра нового заводу приблизно за півтора року.
Слід сказати, що компанія зараз виробляє електровантажівки разом із бельгійським брендом VDL. І саме автобусники в даний час відповідають за складання електричних DAF, встановлюючи свій електропривід у стандартне шасі.
Таким чином, із запуском нового заводу DAF розпочне самостійно випускати електромобілі.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, на даний час електричні вантажівки DAF мають діапазон дії близько 250-300 км з однієї зарядки і коштують відчутно дорожче, аніж дизельні аналоги. Проте аналітики з Ейндховена сподіваються, що найближчим часом – можливо, на момент відкриття нового підприємства – дальність поїздки зросте удвічі, а ціни стануть істотно нижчими.