Інноваційний портовий тягач без кабіни водія розроблений компанією BYD спільно із фахівцями інжинірингової фірми Fujian Zhongke Yunshu Information Technology Co., Ltd.
Тягач базується на конструкції звичайних моделей, але верхня частина з кабіною повністю демонтована. Натомість з'явився лише невеликий пластиковий корпус, який приховує елементи автоматизованої технології та електричної трансмісії.
На шасі також є класичні роз’єми для напівпричепів, які з'єднуються людиною. Очевидно, що китайський тягач призначений до роботи переважно із постійним напівпричепом, типу контейнеровоз.
Електромобіль має габаритні розміри 6495х2550х2045 мм, колісну базу 3550 мм і призначений для роботи в складі автопоїзда з повною масою 31,5 тонни.
Його електроніка використовує хмарну технологію, а також систему керування автоматизованими транспортними засобами (зв'язок 5G) та елементи автономного руху. В результаті контролер моментально отримає та опрацює будь-яку потрібну йому інформацію, а також позиціонує себе в портовій інфраструктурі.
Джерелом приводу слугує електродвигун на 210 кВт, який живиться від літій/фосфат/залізної акумуляторної батареї з сумарною ємністю 282 кВтг. Електромотор агрегатований зі 4-ступінчастою автоматичною коробкою.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, діапазон дії термінального тягача від однієї зарядки BYD становить близько 150 км.