На початку новинка буде представлена у довгообазному виконанні. При довжині 16,7 м, вона розрахована на перевезення контейнерів завдовжки від шести до 13,7 метра.
Слово City у назві моделі напівпричепа вказує на його призначення для роботи у межах міста. У компанії окремо відзначають маневреність моделі та простоту конструкції: задня вісь напівпричепа має максимальний кут вивернення в 25 градусів.
Для транспортування великих контейнерів в конструкції напівпричепа передбачено спеціальну прибудову, а вберегти механізм сідельно-зчіпного пристрою від зайвого навантаження під час перевезення «коротких» контейнерів дозволяє запатентована технологія.
Підвищити вантажопідйомність за мінімальної маси в конструкції рами покликана сталь марки S700. Щоб висота напівпричепа не перевищувала максимально дозволених у багатьох країнах чотирьох метрів, у ньому використовується конструкція типу «гусяча шия».
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, таке рішення також дало змогу знизити центр ваги.