Замовниками електромобілів стали швейцарські транспортні фірми, що працюють в різних сегментах автоперевезень: Friderici Special буде використовувати свій електровоз в транспортуванні будівельної техніки, а Galliker Transport з'єднає свій електричний тягач з рефрижераторним напівпричепом.
Спеціальним дозволом уряду довжина електровантажівок збільшена на 100 см, що дало змогу розташувати блоки акумуляторних батарей не тільки в шасі, але й за кабіною. Крім цього, було дозволено збільшити повну масу транспортного засобу майже на дві тонни.
Батареї мають рекордну сумарну ємність в 900 кВтч та рекордну вагу - 5440 кг. Раніше електромобілі Futuricum мали акумулятори з максимальною ємністю 680 кВтг.
Новий приводний сідельний тягач Futuricum FH SEMI 40e 900 (6×2) має споряджену масу в 14,3 тонни. Це приблизно на 6 тонн більше, у порівнянні із дизельнийм аналогом. Електромобіль призначений для роботи в складі 42-тонного автопоїзда.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, заявлена дальність дії новинки не перевищує 500 км. Для зарядки АКБ бажано знайти 350-кВтную станцію. З її допомогою можна буде перезарядити батареї за 2 години. Від звичайної розетки це буде набагато довше.