Це один із етапів реалізації унікальної водневої екосистеми HYVIA, що включає виробництво і розподілення зеленого водню, а також модельний ряд та різні модифікації легких комерційних автомобілів на паливних елементах (фургон, кабіна шасі і мікроавтобус).
Представлений прототип електричного легкотоннажного фургона Master Van H2-TECH на паливних елементах побудований на базі легендарної моделі Renault Master, і повинен бути доступний споживачам в 2022 році.
Виробляється Master Van H2-TECH буде у Франції на заводі Batilly. Електроенергетична і воднева інтеграція здійснюється компанією PVI, дочірньою структурою Renault Group в Гретц-Арманвілье, а електродвигун виготовляється на заводі Cleon.
Своєю чергою збірка паливних елементів буде запущена на заводі Flins до кінця року.
Master Van H2-TECH має корисний об'єм вантажного простору 12-кубометрів, а дальність поїздки фургона на одній заправці становить до 500 км. Master Van H2-TECH оснащений паливним елементом потужністю 30 кВт, батареєю ємністю 33 кВтг і чотирма резервуарами місткістю по 1,5 кг водню кожен.
Прототип водневої заправної станції забезпечує швидкий час заправки за 5 хвилин, що максимально збільшує доступність автомобіля.
Спосіб роботи цієї заправної станції простий. Водень для заправки автомобілів буде або вироблятися просто на станції за допомогою електролізу води, або постачатися наливом з використанням спеціальних напівпричепів-цистерн.
Ці прототипи стали початком практичного старту водневої екосистеми HYVIA з виробництвом і розподіленням зеленого водню та цілою низкою міських електромобілів на паливних елементах.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, наступними лінійку комерційних водневих електромобілів поповнять великий фургон з вантажним об'ємом 19 м3 і дальністю дії 250 км, а також міський мікроавтобус, місткістю до 15 сидячих пасажирів і діапазоном ходу близько 300 км на одній заправці.