Хоча по суті ця новинка являє собою повноцінний продукт китайського автопрому. Адже МАЗ-365120 - це по факту 7,5-тонна развізна вантажівка Shacman Delong K3000.
Автомобіль з лейблом «МАЗ» комплектується двигуном Weichai WP3NQ150E50 (Євро-5) к. с., який агрегатується зі 6-ступінчастою механічною коробкою передач Fast Gear C6J45TB.
До комплектації машини входять: мости Hande, а також тримісна кабіна, що випускається в КНР за ліцензією японської фірми Isuzu. У салоні змонтоване сидіння водія з підігрівом, установка клімат-контроль, електропакет і музична система.
Обсяг паливного бака складає 120 л, що забезпечує запасу ходу транспортного засобу в 820 км.
Повна маса вантажівки становить 7500 кг, а її вантажопідйомність досягає 4800 кг. Ізотермічний фургон, виготовлений заводом «МАЗ-Купава» має внутрішній об'єм 20,6 м3.
Сьогодні мінський автозавод випускає середньотонажні моделі МАЗ-4371 і МАЗ-4381, які мають повну масу 10,1 і 12 тонн, відповідно. Вони оснащуються серійними кабінами МАЗ, які використовуються в оснащенні важких вантажівок.
І для того, щоб зайти в сегмент 7,5 тонн, мінчанам довелося б розробляти нову кабіну і шасі.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, як виявилося, найбільш економічно виправданим варіантом стає придбання повного машинокомплекта в Китайській Народній Республіці.