Машина створена з чистого аркуша, оскільки Tundra попередньої генерації затрималася на конвеєрі – вона вироблялася із листопада 2006 року, тобто майже 15 років. В основі конструкції новинки - рамна платформа зі звареними лонжеронами коробчатого перетину, відштампованими з високоміцної сталі.
Якщо попередник ззаду мав нерозрізний міст на листових ресорах, то у третьої Тундра - незалежна багатоважільна конструкція і пружини. Передня підвіска виконана на подвійних поперечних важелях. Шасі називається Toyota F1 (TNGA-F), його модифікація також використовується на позашляховику Land Cruiser 300.
Зовнішність нової Тундри розроблена в американських дизайн-студіях Toyota. Екстер'єр характеризують масивні і «точені» форми. Привертають увагу чорні передні стійки кузова (створюють ефект даху-«навісу»), виразні подштамповки-розширювачі арок і величезна за площею решітка радіатора, сріблясте обрамлення якої без розривів йде під бампер.
У салоні - горизонтальна архітектура передньої панелі з навмисне простим формоутворенням і укрупненими елементами дефлекторів, перемикачів та ін. Екран медіасистеми має діагональ 8 дюймів в стандарті або 14 - в дорогому варіанті.
У шасі у порівнянні із попередником попередника ширше зроблена задня частина рами - це поліпшило вантажопідйомність і стабільність машини на дорозі. Подвоєно кількість поперечин - таке рішення значно підвищує міцність конструкції.
Вантажопідйомність автомобіля підвищена на 11% і досягає 880 кг, максимальна маса причепа на буксирі збільшена на 17,6% - до 5445 кг. Завдяки повністю незалежній підвісці нова Тундра відрізняється на дорозі майже легковою керованістю. На 25% також зменшені крен при проходженні поворотів.
Базова версія має 3,5-літровий мотор з подвійним нагнітачем, потужність - 389 к.с., крутний момент - 649 Н × м. Дорожчий варіант обладнаний гібридною системою i-Force, в якій двигуну внутрішнього згоряння асистує електромотор, сукупна потужність установки - 437 к.с., крутний момент - 790 Н × м.
Обидва двигуни поєднуються з 10-ступінчастим гідромеханічним «автоматом». Привід автомобіля або задній, або повний.
Машина буде пропонуватися у двох кузовних версіях - Double Cab і Crew Cab. Обидві дворядні, п'ятимісні, розрізняються довжиною другого ряду кабіни (Double Cab компактніша).
Double Cab поєднується з вантажною платформою довжиною 198 см або 246 см (на вибір замовника), Crew Cab - з платформою 167 см або 198 см. Варіанту з однорядною кабіною не передбачено в принципі, тому що попит на такі пікапи в Північній Америці знизився.
Окремо запропонують виконання TRD Pro, в якому машина відрізняється рядом технічних доробок.
Зокрема, тут застосовані оригінальні амортизатори FOX з додатковими резервуарами для масла, що поліпшують прохідність автомобіля на важкому бездоріжжі, новий передній стабілізатор поперечної стійкості, алюмінієва захист картера двигуна, додатковий захист днища, а також позашляхові колеса Falken.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, будуть доступними також пакети заводського тюнінгу TRD Off-Road і TRD Sport.