JMC є дочірнім підприємством Jiangling Motors Co., Ltd. Сума операції складе більше 97 мільйонів євро. За ці гроші буде придбано виробничий майданчик в Тайюані, провінція Шаньсі.
Після реконструкції, тут з кінця 2022 року планується почати виробництво моделей FH, FM і FMX для китайського ринку. Завод в Тайюані включатиме цех штампування, лінію зварювання кабін, ділянка забарвлення і збірне виробництво вантажних автомобілів Volvo.
Виробнича потужність даного підприємства становитиме 15 000 вантажівок на рік.
Останніми роками в Піднебесній спостерігається сильне зростання логістичних послуг, в тому числі електронної комерції. Це призвело до різкого збільшення продажів вантажних автомобілів в країні.
Сьогодні Китай є найбільшим ринком комерційних автомобілів в світі з рівнем продажів 1,6 мільйона важких вантажівок за підсумками минулого року. У 1-му півріччі цього року в КНР продали понад мільйон великих вантажівок. Тобто ринок Піднебесної постійно зростає і вже становить 70% від загальносвітового.
У 2020 році Volvo Trucks продали китайським клієнтам понад 4500 важких вантажівок Volvo. Дані показують, що з січня по листопад минулого року продажі автомобілів Volvo Trucks на китайському ринку зросли більш ніж на 60% в річному численні. Таким чином, шведи роблять наступний конкретний крок.
І завдяки придбанню JMC у Volvo тепер з'явиться власна виробнича база, яка на 100% буде належати компанії Volvo Trucks. Звичайно, велика частина довіри до китайського ринку обумовлена вдалим попереднім досвідом, накопиченими знаннями і величезними розмірами ринку.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, в даний момент Volvo Trucks займає 50% -ву ринкову частку в сегменті іноземних (імпортованих) сідельних тягачів.