Як і попередник, вдосконалений «японець» буде доступний в п'яти варіантах повної маси (від 3,5 до 8,55 т), шести варіантах міжосьової відстані (від 2500 до 4750 мм), трьох варіантах потужності двигуна (від 130 до 175 л. с.) і трьох варіантах кабіни - стандарт 1,7 м в ширину, комфорт - 2,0 м і дворядна кабіна - 2,0 м.
Оновлений Canter отримав перероблену фронтальну панель. Для підвищення комфорту були застосовані звукоізоляційні матеріали з поліпшеними характеристиками, що допомогло знизити рівень шуму в салоні.
Крім системи екстреного гальмування (AEBS), електронної стабілізації (ESP®) і системи оповіщення при випадковій зміні смуги руху (LDWS), які використовувалися в попередній моделі, в оновленому Canter_е з'явився помічник по скануванню мертвого поля і додалася система Sideguard Assist®.
Ця система за допомогою радіолокаційних датчиків виявляє на боці пасажира вразливих учасників дорожнього руху. Ця функція безпеки щоразу видає попередження, коли відчує ризик зіткнення при правому повороті або при включенні покажчика повороту в цьому напрямку.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, виробництво нового Canter розпочнеться на європейському заводі Fuso в Трамагале (Португалія) в грудні 2021 року.