Німецький автовиробник вже не перше десятиліття співпрацює з франко-японським альянсом Renault-Nissan-Mitsubishi. Зокрема, їх спільний проект - це Mercedes-Benz Citan.
Цей компактвен ще в 2012 році прийшов на зміну семимісному MPV під назвою Vaneo.
Ще в 2019-му стало відомо про те, що Mercedes-Benz Citan отримає наступника, а в минулому році стало відомо про розробку новинки - T-Class.
У компанії до T-Class вирішили віднести топові пасажирські версії моделі другого покоління, а ім'я Citan залишити для простіших та вантажних фургонів. Зараз такий поділ є у інших моделей бренду Mercedes-Benz - V-Class і Vito.
Уже відомо, що і у Citan, і у T-Class будуть повністю електричні варіанти, до речі, «батарейний» розкішний компактвен отримає окреме ім'я - EQT (компанія представила його прототип в травні поточного року).
Тепер же в Mercedes-Benz вирішили заінтригувати тих клієнтів, хто очікує на простішу версію - опубліковано тизер майбутнього вантажопасажирського «каблучка» Citan.
На знімку видно силует кузова, причому його корма ховається в тіні (висвітлення зображення виявити деталі не допомагає).
Краще проглядається передня частина, що нагадує A-Class і B-Class: «розкоса» головна оптика зі смужками світлодіодних денних ходових вогнів, розташована під кутом до фірмової решітки радіатора з горизонтальними ламелями, які розходяться в сторони від великого логотипу бренду. Передній бампер вена теж поки затемнений.
Повноцінна прем'єра новинки відбудеться приблизно через місяць, 25 серпня. Причому німці, швидше за все, відразу розсекретять як версії Citan з ДВС, так і повністю електричну модифікацію eCitan.
Відзначимо, новий Mercedes-Benz Citan розділить платформу з Renault Kangoo. Офіційної інформації про «начинку» поки немає, але не виключено, що її моделі теж розділять.
В такому разі до лінійки увійде бензинова «турбочетвірка» об'ємом 1,3 літри, потужністю або в 100 к.с. (максимальний крутний момент - 200 Нм), або 130 к.с. (240 Нм). Також 1,5-літровий турбодизель Blue dCi, потужність якого дорівнює 75 к.с. (230 Нм), 95 к.с. (260 Нм) і 115 к.с. (270 Нм).
В пару до них (в залежності від версії) пропонуються або шестишвидкісна «механіка», або семиступінчастий автомат DCT з двома зчепленнями.
У свою чергу Mercedes-Benz eCitan може запозичити у Renault Kangoo E-Tech Electric 102-сильний електромотор (крутний момент - 245 Нм). Його живить тягова батарея ємністю 44 кВт * год. Запас ходу у «француза» становить 265 км (розрахунок вели по циклу WLTP).
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, німецький виробник оприлюднив нову стратегію розвитку, згідно з якою у 2022 році у бренду буде по електрокару в кожному зі своїх сегментів. До 2025 року компанія пообіцяла кожній актуальній моделі «зелену» версію.
До 2030 року Mercedes-Benz має намір перейти на продаж тільки «батарейних» машин, але тільки на тих ринках, які виявляться до цього готові. На втілення цього плану в життя компанія має намір витратити до кінця десятиліття 40 млрд євро.
Нагадаємо, що ознайомитися із перевагами нових автомобілів Mercedes-Benz можна завітавши до ПрАТ «АТП «Атлант», офіційного дилера Mercedes-Benz в Україні.