Renault Trucks розширила свій діапазон пропозицій із запуском в Європі повністю електричної вантажівки D Wide Z. E. Low Entry Cab (Low Entry Cab) з низькою кабіною, яка була розроблена у тісній співпраці з бодібілдером Estepe.
До цього моменту Renault Trucks вже пропонував широкий асортимент 100% електричних вантажівок на Європейському ринку повною масою від 3,1 до 26 тонн, який включав моделі Renault Trucks D Z.E., D Wide Z.E. і Renault Trucks Master Z.E. для міських розвізних і постачальних операцій, вивезення сміття, а також для будівництва.
Тепер виробник ще більше посилив свої позиції в комунальній сфері із шасі D Wide Z. E. LEC з низькою кабіною, яке було спеціально розроблене для задоволення вимог сектору збору побутових відходів в містах.
Модель пропонується із колісною формулою 6х2 і керованою задньою віссю для підвищення маневреності, необхідної в містах із тісною забудовою.
Новий D Wide Z. E. LEC дозволяє операторам легко і безпечно отримати доступ до автомобіля.
Вхід в кабіну розташований на 200 мм нижче, аніж в стандартній розвізній вантажівці, і має одну сходинку та двері, які відкриваються на 90 градусів, що значно знижує втому екіпажу від входу і виходу з кабіни більше 100 разів за зміну.
Крім того, низьке положення кабіни забезпечує відмінний прямий огляд для водіїв. Для збільшення видимості Renault Trucks рекомендує додаткові бічні вікна, розташовані в задній частині кабіни, які доступні в якості опції.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, у просторій кабіні цієї повністю електричної вантажівки можуть розміститися водій і до трьох додаткових членів екіпажу, а її пласка підлога забезпечує свободу пересування всередині автомобіля, дозволяючи сідати і висаджуватися як з лівого, так і з правого боку.