Німецька компанія Hamburger Hafen und Logistik (HHLA) успішно завершила практичні випробування самохідних вантажівок на контейнерному терміналі Альтенвердер (CTA). Випробування приходили в рамках проекту Hamburg TruckPilot.
Оператор Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA) і виробник вантажівок MAN Truck & Bus почали спільно розробляти і тестувати автономні вантажівки в рамках проекту Hamburg TruckPilot.
У своїй заяві оператор терміналу повідомив, що в кінці травня 2021 року відбулися практичні випробування, в ході яких дослідний зразок вантажівки, оснащений електронними системами автоматизації, виконував звичайні логістичні операції.
В рамках дводенного тестування компанія Spedition Weets на замовлення VW Group Logistics доставляла 40-футові контейнери з логістичного центру Weets в Зольтау в Гамбург.
По дорозі в Гамбург на автостраді A7 був зібраний широкий спектр даних для автоматизації водіння. На в'їзді в термінал Альтенвердер водій Weets пересів на пасажирське сидіння, щоб поступитися місцем навченому водієві служби безпеки MAN.
Спеціаліст MAN контролював функції автономного водіння і при необхідності повинен був втрутитися і взяти керування автомобілем на себе.
Повідомляється, що прототип вантажівки самостійно набрав швидкість, під'їхав до складського блоку на швидкості 25 км/год і маневрував на виділену смугу. Після обробки контейнера вантажівка автономно доїхав до контрольно-пропускного пункту.
Водієві служби безпеки жодного разу не довелося втручатися в процес, в зв'язку з чим компанія HHLA охарактеризувала проект як успішний.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, проект Hamburg TruckPilot є частиною стратегічного партнерства з мобільності між Гамбургом і концерном Volkswagen. Партнери проекту представлять докладні результати проекту на Всесвітньому конгресі ITS в Гамбурзі в жовтні 2021 року.