Багатоланкові автопоїзди набирають дедалі більшої популярності в Іспанії. Тому такий автопоїзд із двома напівпричепами нещодавно розпочав виконувати міжконтинентальні перевезення.
Іспанський автоперевізник Calsina Carré Transports & Logistics запустив на міжконтинентальні маршрути свій перший 32-метровий, 70-тонний автопоїзд.
У його складі використовується сідельний тягач Scania V8 серії S, оснащений 16-літровим, 650-сильним двигуном. Цей мотор, що розвиває максимальний крутний момент 3050 Нм, забезпечує відмінну ефективність, і видає достатню потужність, необхідну для виконання такого складного завдання, як транспортування багатоланкового автопоїзда.
Варто звернути увагу, що напівпричепи мають суцільнометалеві кузови, які зовні нагадують морські контейнери.
Основне завдання потужного транспортного засобу - це доставка туніських і марокканських вантажів з країн Магрибу в північно-східний регіон Іспанії, в Каталонії. Використання двох трейлерів водночас дозволяє значно заощадити на логістичних витратах.
Як випливає з розрахунків, витрата палива на одну тонну корисного навантаження буде приблизно на 25% нижчою, аніж у стандартного автопоїзда.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, щоб не порушувати існуючі дорожні нормативи, Calsina Carré Transports & Logistics домоглася спеціального дозволу, наданого Головним управлінням дорожнього руху Іспанії.