Лінійка IVECO для бездоріжжя в Україні відкривається різними конфігураціями моделі Daily 4х4 (з одинарною і подвійною кабіною).
На сьогоднішній день IVECO Daily 4х4 використовують в якості базових шасі для автовишок, вахтовок, побутівок, автобусів, електричних і газових лабораторій, самоскидів - повідомляє SpecMachinery.com.ua.
В Україні повнопривідні Daily спочатку випробували компанії, яким була потрібна «прохідність» машин для доставки невеликих вантажів, а потім машинами зацікавилися державні організації, які проводять обслуговування в важкодоступних місцях.
Повнопривідні IVECO Daily працюють в автопарках таких компаній як Укргазвидобування, Укрнафта, Укренерго: вони обслуговують станції, на під'їздах до яких реальне бездоріжжя.
Більш вантажопідйомна модель - IVECO EuroCargo. На його основі створюють побутівки, автовишки до 37 м, вахтові автобуси до 30 посадочних місць.
EuroCargo 4x4 характеризується особливою конструкцією, розрахованою для надскладних умов бездоріжжя. Це і висота рами, і сталевий бампер, і підніжки, і спеціальний захист радіатора, задній противідкатний захист, і металеві решітки для захисту фар.
У 2021 р. вже отримані замовлення на два десятка EuroCargo 4х4 - це і вахтовки, і автобуси, і автовишки, і лабораторії.
Наступний повнопривідний IVECO - Trakker. Вантажівки можуть бути з формулою 4х4, 6х6 і 8х8.
Представлене шасі має з колісну формулу 4×4, повну маса 20 т, вантажопідйомність - близько 10 тонн. Двигун - Cursor 9 потужністю 330 к.с. Євро-6. У парі з двигуном працює 16-ступінчаста МКПП ZF, в наявності всі блокування.
Кліренс автомобіля становить 370 і 310 мм по передньому і задньому мосту відповідно.
Особливістю автомобіля є задня пневматична підвіска. Як розповів кореспондентам SpecMachinery.com.ua замовник, таку підвіску з такою вантажопідйомністю знайти вдалося лише у IVECO.
Ще одна унікальна машина - тягач Astra, який не так давно придбали в ДСНС.
Astra HD9 66.41 - це автомобіль 9-го покоління «важкої» серії з колісною формулою 6х6. У ДСНС тягач буде працювати разом з напівпричепом - центром управління і навіть буде перевозити пожежний танк.
Тому повна маса автопоїзда може становити 104 т, він здатний їздити по дорогах загального користування з допустимою для вантажівки швидкістю 90 км/год, і в той же час має можливість з'їхати на бездоріжжя, а потім, найголовніше, - з нього виїхати.
Вантажівка побудований на рамі 320х90 з товщиною стінки 10 мм з цільного профілю. Передня вісь розрахована на 9 тонн, має по 5 листів ресор; задній візок розрахований на 32 тонни. Кліренс - 33-41 см.
Двигун машини - Cursor 13 потужністю 410 к.с., Euro-5. У парі з ним працюють 16-ступінчаста КПП ZF і роздатка IVECO.