Спецавтівка Astra HD9 66.41 – це машина 9-го покоління «важкої» серії з колісною формулою 6х6, поставлена офіційним дилером IVECO в Україні компанією AMAKO. Зазвичай такі автівки можна зустріти у ролі кар’єрних самоскидів, але наразі це тягач, який буде працювати разом з напівпричепом: центром керування ДСНС, та має можливість транспортувати пожежний танк.
Вимоги, які поставили до автівки в МНС – це 104 т повна маса автопоїзду, він має їздити по дорогам загального користування з допустимою для вантажівки швидкістю 90 км/г, і в той же час має можливість з’їхати на бездоріжжя, а потім з нього виїхати – повідомляє SpecMachinery.com.ua.
І, по сумі властивостей, такою автівкою стала саме Astra.
Нагадаємо, компанія Astra була заснована в Італії у 1946 році для переробки військової техніки в цивільну. І з того часу концентрується на розробці тягачів та самоскидів для важких робіт. У 1986 році Astra була придбана компанією IVECO, але не втратила своєї самобутності.
Вантажівка базується на рамі 320х90 з товщиною стінки 10 мм, яка виконана з суцільного профілю – це дає більшу стійкість до викручування рами. Рама має прямокутну форму, що теж збільшує міцність.
Передня вісь розрахована на 9 тон, має по 5 листів ресор; задній візок розрахований на 32 тони. Кліренс – 33-41 см.
Для того, щоб мати змогу зупинити 100-тонний автопоїзд, всі вісі обладнані барабанними гальмами.
На таку повну масу зазвичай іде денна кабіна, але тут – спальна, оскільки водію може знадобитись заночувати на невідомій локації.
Двигун – Cursor 13 з турбіною, потужністю 410 к.с., Euro-5. Разом з ним працюють 16-ступенева КПП ZF та роздатка IVECO.
Як розповіли кореспондентам SpecMachinery.com.ua представники ДСНС, у структурі вже три роки працюють тягачі Astra 6х4, і за цей період вони заїжджали на СТО тільки для проходження ТО. Тому для екстремальних умов знову обрали просту, надійну, міцну та сучасну машину.