Volvo Trucks в даний час проводить великі випробування своєї електричної версії FMX. Цього разу у якості місця тестування обрану крайню північ Швеції, біля Полярного кола, де морози доходять до -44 ° C!
Volvo регулярно проводить випробування нових вантажівок в екстремальних умовах, але тестування електровантажівки в Арктиці здійснюються вперше. Вплив холоду на експлуатаційні характеристики електромобілів всім відомий, тому результати таких досліджень можуть бути особливо цікавими.
Для Volvo цей проект є спробою побачити, як працює їх електричний FMX в екстремальних умовах. Партнер проекту - електротехнічний концерн ABB надасть три високовольтних зарядних пристрої CCS потужністю по 175 кВт, які навіть можна підлаштувати до 350 кВт.
Електровантажівка Volvo FMX Electric має повну масу 32 тони і вантажопідйомність 15 тонн. Привід складається із електродвигуна, потужністю 400 кВт і 2-ступінчастої коробки передач. Літій-іонні акумуляторні батареї володіють сумарною місткістю 264 кВтг.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, зрозуміло, що АКБ працюватимуть у вкрай несприятливих умовах, і значну частину енергії буде витрачена на підігрів кабіни водія. Так, на даний момент поки немає інформації, який реально діапазон дії демонструє електромобіль. Ймовірно, ці цифри з'явиться після завершення випробувань.