Тенденція декарбонізації економіки - застосування техніки, машин, обладнання та виробництв, які працюють без викиду вуглекислого газу в атмосферу - в європейських країнах стосується і важких транспортних засобів. Конкретні терміни поки не називаються, але вважається, що в 2050 році дорогами Європи не можна буде переміщатися на автомобілях, що використовують вуглеводневе пальне.
На початку жовтня відбулася онлайн конференція групи Politico «декарбонізації важкого транспорту і роль водню». Серед спікерів на ній виступив глава Герріт Маркс (Gerrit Marx), президент з комерційного транспорту і спецтехніки CNH Industrial і член ради директорів Nikola Corporation. Він зазначив, що спільний проект безкапотного сідельного тягача Nicola Tre BEV на водневих паливних елементах майже готовий і старт виробництва в Німеччині заплановано на 4 квартал 2021 року.
«Нас надихають перспективи, які відкриваються при здійсненні далекомагістральних перевезень транспортом нового покоління з нульовим рівнем викидів, і ми з задоволенням поділимося своїм досвідом використання водню в процесі декарбонізації важкої транспортної галузі. Ця трансформація вже почалася. Разом з компанією Nikola ми виходимо на фінішну пряму успішної реалізації проекту», - зазначив Герріт Маркс (Gerrit Marx).