Мінський автозавод розробив першу в історії Білорусі електровантажівку, повідомляє auto.tut.by. Створювали її для роботи в міських умовах: їздить трак практично безшумно і не виділяє чадних газів. Новинку показали в Мінську на виставці «Техіннопром».
Електровантажівка МАЗ-4381Е0 має середні габарити: повна маса - 12,5 т, вантажопідйомність - 5700 кг. Без підзарядки здатний проїхати Мінськ уздовж і поперек. Максимальна швидкість підлаштована «під мегаполіс» - 85 км/год.
Трак оснащений асинхронним тяговим електродвигуном потужністю 70 кВт з рідинним охолодженням. У парі з ним обертається 2-ступінчастий редуктор з електронним управлінням перемикання передач.
Запас ходу новинки становить 100 км, але це далеко не межа. Все залежить від кількості акумуляторів, і на МАЗі готові поставити їх стільки, скільки потрібно покупцеві.
У якості батарей - комірки, що містять літій, ємністю 160 Ач. Робоча напруга - 570 В, а для зарядки використовується порт постійного струму GB/T.
Кабіна розрахована на трьох і оснащена зручними сидіннями, центральним замком, електричними склопідйомниками і регулюванням дзеркал. Для водія встановили багатофункціональне кермо з гідропідсилювачем, а на стійках вітрового скла - монітори. За клімат відповідає вентиляційно-опалювальна установка з електричним обігрівачем. Є навіть безключовий доступ.
Вантажівка обладнана тентом шторного типу з задніми дверима. Довжина платформи - 6150 мм, ширина - 2480 мм, висота - 2550 мм.
Мазівська електровантажівка може з'явитися на білоруських дорогах. Як очікується, попит на неї буде і в інших країнах.