Новий plug-in гібрид Scania, який можна підзарядити від мережі, із запасом ходу до 60 км на електротязі поєднує в собі найкращі можливості двох світів. Він пропонує гнучкі можливості двигуна внутрішнього згоряння та вагомі переваги у вигляді безшумного руху без викидів.
Після запуску першого гібридного автомобіля Scania у 2014 році, увага до проблем клімату безупинно зростає, водночас технології зробили великий крок вперед. Таким чином, plug-in гібрид є привабливою пропозицією для міських транспортних операцій у таких сферах, як доставка товарів, вивіз сміття, будівельні роботи, пожежні та рятувальні служби.
«Поява гібридного вантажного автомобіля в автопарку перевізників – це, безумовно, простий спосіб отримати досвід експлуатації електромобiлів, - коментує Андерс Лампінен, директор підрозділу Нових Технологій в Scania. – Виступаючи в ролі мосту між різними технологіями, гібридна версія дозволить отримати безцінний досвід у поступовому розширенні автопарків електричними версіями вантажних автомобілів».
Гібридна plug-in вантажівка Scania оснащена зарядним роз’ємом типу CCS для живлення від мережі. При заряджанні постійним струмом потужністю 95 кВт блок із трьох акумуляторів буде заряджений до 80% приблизно за 35 хвилин. Вантажівка також може заряджатися під час рекуперативного гальмування.
Завдяки новим акумуляторним батареям з вищою енергетичною щільністю - кожен із трьох блоків має потужність 30 кВт/г, що в сумі складає 90 кВт/г – вантажівка може проїхати в електричному режимі до 60 км залежно від загальної маси, топографії та типу надбудови. Крім того, вантажівку можна заряджати під час завантаження чи розвантаження або коли водій відпочиває.
Гібридна plug-in вантажівка доступна для замовлення з кабінами серій L та Р, обидві розроблені для перевезень у міському середовищі. Кабіна L-серії з низькою посадкою, насамперед, добре пристосована для щільного міського руху з прекрасною оглядовістю з усіх сторін.
Окрім електродвигуна потужністю 115 кВт, який розташований між двигуном та коробкою передач, гібридний автомобіль оснащено 9-літровим дизельним двигуном потужністю 280-360 к.с.
Програмне забезпечення Scania Zone – ідеальний інструмент для застосування у гібридному автомобілі. Послуга на основі місцезнаходження допомагає водіям автоматично перемикатися у відповідний режим залежно від правил дорожнього руху та збереження довкілля, а також індивідуально розроблених правил відносно швидкості, шуму та викидів.
«Все більше міст створюють зони, переважно в центральній частині, з обмеженнями щодо рівня викидів. Це вимагає альтернатив, таких як електричний привід. Купуючи гібридну вантажівку, транспортні компанії можуть значно збільшити коефіцієнт використання транспортного засобу та скоротити час простоїв автомобіля. Тихий звук електромотору відкриває ефективну доставку у нічні години, уникаючи центр міста у години пік та щільний потік транспорту», - коментує Лампінен.
«Між тим, перевізники можуть, при необхідності, використовувати двигун внутрішнього згоряння для поїздок на великі відстані до складів і логістичних центрів, які, як правило, знаходяться за містом, а також для інших транспортних задач. Одним словом, вони отримають найкраще від обох технологій».