Toyota та Hino працюють над водневою вантажівкою. За основу взята відома в Японії модель Hino Profia, а до складу силової установки увійдуть компоненти, запозичені у седана Toyota Mirai. Дальність пробігу без дозаправки воднем повинна скласти не менше 600 км.
Учасники проекту керуються не тільки прагненням зробити великотоннажні вантажівки екологічно чистими, але і закласти базу, яка в перспективі може дозволити скоротити вартість вантажоперевезень. Наразі в Японії на частку великотоннажних вантажівок припадає як мінімум 60% викидів вуглекислого газу, що створюються комерційним транспортом. Таким чином, за допомогою водневих вантажівок можна буде радикально знизити обсяг викидів і одночасно наблизити їх за споживчими якостями до авто з дизельними ДВЗ.
Експериментальний Hino Profia отримає блок паливних елементів, запозичений у Mirai і розширений додатковими комірками. Балони високого тиску будуть спроектовані окремо. Велика увага буде приділена зниженню ваги силової установки, щоб вона негативно не вплинула на вантажопідйомність автомобіля.
Технічних даних про проект небагато, але визначальною є дальність пробігу не менше 600 км: для Японії ця цифра виглядає орієнтиром ще і в світлі планів розвитку мережі водневих заправних станцій.
Автори проекту впевнені, що обраний ними шлях дозволить створити гідну альтернативу сьогоднішнім вантажівкам з ДВЗ. Швидкість і метод заправки, а також знижена споряджена маса дозволять їм виглядати в більш вигідному світлі, в порівнянні зі звичайними електромобілями на батареях. Особливо виділяється швидкість заправки, що не йде ні в яке порівняння з тривалим перезарядженням батарей електрокарів.