Швейцарські компанії E-Force One AG та Ecovolta AG об'єднали зусилля в частині прискорення впровадження вантажного електротранспорту. Першим плодом спільної роботи став електрифікований сідельний тягач E-Force One EF18 SZM, побудований на шасі IVECO Stralis Hi-Way.
Він призначений для роботи в складі 40-тонного автопоїзда і обладнаний двома електромоторами на постійних магнітах, вбудованих в маточини ведучих коліс. Сумарна потужність двигунів становить 440 кВт, але передбачена комбінація в 550 кВт. Літій-іонні АКБ Ecovolta поставляються в різних варіантах загальною ємністю від 105 до 630 кВт-год, через що запас ходу електровантажівки буде варіюватися в діапазоні від 120 до 700 км. При цьому треба враховувати, що маса найпотужнішого акумулятора сягатиме 4,2 т, що позначиться і на ціні.
Процес і тривалість зарядки також варіюються в залежності від обраного типу АКБ і наявності або відсутності високовольтного зарядного пристрою. Максимальна швидкість електромобіля обмежена електронікою на позначці 85 км/год. Максимальний подоланий ухил досягає 16%.