Рівно два роки тому компанія Freightliner на міжнародному конкурсі, організованому Музеєм архітектури і дизайну Чикаго спільно з Європейським центром архітектури, отримала премію Good Design Awards за найкращий дизайн тягача Cascadia.
Здавалося б нічого далі придумувати, але в фірмі вирішили зіграти на зниженні тоннажності і розробили найлегший ваговоз в сегменті 8-го класу середньої вантажопідйомності. Сідельний тягач Cascadia BBC Day Cab з коротким капотом і денною кабіною довжиною 2946 мм (116 ") розрахований для роботи в флітпарках на коротких близькомагістральних маршрутах.
Замість дизелів Detroit Diesel робочим об'ємом 13, 15 і 16 л та великолітражного Cummins X15 запропонований двигун Cummins X12 та коробка передач Eaton Cummins Endurant X12. Маса силового агрегату з ГМП становить 1225 кг, що є найлегшим тандемом на північноамериканському ринку. Серійне виробництво полегшеного тягача Freightliner Cascadia почнеться в липні 2020 року.