За 1 місяць майданчик WiM-2 на трасі Київ-Чоп зафіксував понад 200 фактів порушення габаритно-вагових обмежень, повідомили SpecMachinery.com.ua у прес-службі «Укравтодору». 100 разів вантажні транспортні засоби рухалися із перевантаженням понад 150% – це збільшує руйнівний вплив на дорожнє покриття, щонайменше, в 10 разів.
«Система WiM веде цілодобове спостереження, її не можна обійти, чи об’їхати. Ми щосекунди отримуємо дані про кожне порушення – включно із розпізнаним номерним знаком і всіма параметрами. Наразі Укравтодор відпрацьовує систему оперативного інформування Укртрансбезпеки для того, аби порушення було миттєво припинено. Ціна таких перевантажень – збільшення руйнівного впливу на дорогу в 10 і більше разів. Щороку на ремонт доріг Україні потрібні сотні мільярдів гривень, а це гроші – платників податків», – зазначив Олександр Курбаков, керівник Державного агентства автомобільних доріг України.
За словами Андрія Вознюка, начальника відділу інтелектуальних транспортних систем Державного агентства автомобільних доріг України, найбільше перевантажених вантажівок рухаються в нічний час. З 200 перевантажених вантажівок, лише 3 мали чинний дозвіл на вантажні перевезення на ділянці дороги, і лише 1 транспортував стільки, скільки задекларував. Крім перевищення ваги, були зафіксовані також інші порушення, а саме довжини, навантаження на вісь та висоти. Усі ці фактори не тільки чинять непоправну шкоду дорожньому покриттю, але і є додатковим фактором небезпеки для усіх учасників дорожнього руху, адже перевантажений транспортний засіб є гірше керованим, а його гальмівний шлях – вдвічі довший.