Нагадаємо, як SpecMachinery.com.ua вже розповідав, новий Volvo FH з функцією I-Save – тільки в цьому році виводиться на ринок. Автівка оснащена новим 13-литровим двигуном D13TC (460 к.с.) і оновленими функціями економії палива.
Двигун Volvo D13TC – новітня розробка інженерів, і є найекономічнішим на сьогоднішній день двигуном виробника для вантажних магістральних перевезень. У цьому двигуні використовуються поршні з запатентованою внутрішньої хвилеподібною структурою, яка оптимізує процеси згорання і підвищує продуктивність, направляючи тепло і енергію до центру циліндрів. Надлишкова енергія вихлопних газів використовується для передачі потужності двигуну через додаткову турбіну - так званий блок турбокомпаунда.
Двигун D13TC здатний підвищити крутний момент на 300 Н∙м, а це означає менше витрат палива і циклів прискорення для підтримки постійної швидкості руху.
Серед інших характеристик I-Save можна виділити нові, економічні в плані витрат пального задні мости, оновлену систему I-See, що спирається на карти місцевості, яка аналізує підйоми і спуски дороги і адаптує рух автомобіля відповідним чином, а також має інтегроване програмне забезпечення для перемикання передач.
За словами представників компанії, нові рішення допоможуть скоротити витрати пального при магістральних перевезеннях на величину до 7% (в порівнянні з двигуном D13 Euro 6 версії D) без шкоди для ходових якостей вантажного автомобіля – передає SpecMachinery.com.ua.
На додачу до цього Volvo FH оснащений функцією I-Cruise з I-Roll, що дозволяє регулювати швидкість для зниження витрати палива, насосом рульового управління з гідропідсилювачем і регульованим робочим об'ємом, оновленою системою I-See, оновленою I-Shift з оптимізованим програмним забезпеченням для експлуатації на далекі відстані та ін.
Для проведення порівняльних випробувань новий тягач Volvo FH з I-Save надали компанії «Транс-Логістик».
Про досягнуті результати обіцяють повідомити перед Новим роком.