Зовсім скоро вантажні автомобілі сімейства MAN TGS і TGX отримають новий дизель. На зміну двигуну D20 прийде абсолютно новий D15 робочим об’ємом 9 л. Цей рядний 6-циліндровий двигун відрізняється більшою потужністю, меншою масою та значно вищою паливною ефективністю при меншому робочому об’ємі. Чому двигун має такий індекс? Як розповіли SpecMachinery.com.ua у прес-службі MAN Truck & Bus Ukraine, у нього хід поршню 145 мм, а діаметр циліндра 115 мм. Від останнього значення, згідно з традиціями MAN, і відбувається позначення двигуна.
Дизель D15 випускатиметься в трьох рівнях потужності: 330, 360 і 400 к.с. – таким чином він займе середнє положення між найменш потужним 6-циліндровим двигуном D08 (320 к.с.) і найбільш потужним D26 (430 к.с.). Максимальний крутний момент – 1600 Н/м для 330-сильного варіанту, а з кожним рівнем потужності він збільшується на 100 Н/м. З моторним сповільнювачем Turbo-EVBec двигун здатний забезпечити максимальну гальмівну потужність в 350 кВт.
Зниженню витрати пального сприяють технологія Common Rail з тиском впорскування до 2500 бар, а також агрегати (генератор, компресор і насос системи охолодження), що відбирають потік потужності відповідно до необхідного їм навантаження. Зменшення маси двигуна — одна з найважливіших переваг, адже це дозволяє збільшити корисне навантаження автомобіля приблизно на 230 кг. Тому новий мотор особливо вигідний для перевезення пального, змащувальних матеріалів, бетону, зерна тощо.