Середа, 14 серпня 2019 16:28

MAN готує для своїх вантажівок абсолютно новий двигун

Як стало відомо SpecMachinery.com.ua, дизельний силовий агрегат матиме три рівня потужності.

Зовсім скоро вантажні автомобілі сімейства MAN TGS і TGX отримають новий дизель. На зміну двигуну D20 прийде абсолютно новий D15 робочим об’ємом 9 л. Цей рядний 6-циліндровий двигун відрізняється більшою потужністю, меншою масою та значно вищою паливною ефективністю при меншому робочому об’ємі. Чому двигун має такий індекс? Як розповіли SpecMachinery.com.ua у прес-службі MAN Truck & Bus Ukraine, у нього хід поршню 145 мм, а діаметр циліндра 115 мм. Від останнього значення, згідно з традиціями MAN, і відбувається позначення двигуна.

Дизель D15 випускатиметься в трьох рівнях потужності: 330, 360 і 400 к.с. – таким чином він займе середнє положення між найменш потужним 6-циліндровим двигуном D08 (320 к.с.) і найбільш потужним D26 (430 к.с.). Максимальний крутний момент – 1600 Н/м для 330-сильного варіанту, а з кожним рівнем потужності він збільшується на 100 Н/м. З моторним сповільнювачем Turbo-EVBec двигун здатний забезпечити максимальну гальмівну потужність в 350 кВт.

Зниженню витрати пального сприяють технологія Common Rail з тиском впорскування до 2500 бар, а також агрегати (генератор, компресор і насос системи охолодження), що відбирають потік потужності відповідно до необхідного їм навантаження. Зменшення маси двигуна — одна з найважливіших переваг, адже це дозволяє збільшити корисне навантаження автомобіля приблизно на 230 кг. Тому новий мотор особливо вигідний для перевезення пального, змащувальних матеріалів, бетону, зерна тощо.




Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: