Вперше в світовій практиці на перспективних водневих тягачах американського стартапу Nikola Motor Company встановлюватиметься алюмінієвий сідельно-зчіпний пристрій виробництва компанії SAF-HOLLAND. Кована опорна плита з крилатого металу на 55 кг легше своїх литих чавунних аналогів. Ще 35 кг економить роз’ємно-зчіпний механізм. Допустиме навантаження на СЗП становить 20 т. Він буде представлений в трьох версіях по висоті: 167, 197 і 219 мм.
Очікується, що тягачі на паливних елементах Nikola One і Nikola Two вийдуть на американські хайвеї в 2020 році і здіймуть фурор завдяки двигуну потужністю 1000 к.с. і запасу ходу в 1600 км. Безкапотна версія для європейського ринку планується до випуску у 2022 році.