7 червня, компанія Mack Defense LLC офіційно поставила армії США п’ять важких спеціальних самоскидів. Це перша партія з понад 1200 одиниць машин, які прийдуть на заміну самоскидам серії M917. П’ять доставлених вантажівок пройдуть 40-тижневі приймальні випробування у військовому випробувальному центрі Абердіна в Меріленді.
У травні 2017 року, військові США підписали контракт з Mack на виготовлення військових самоскидів на основі цивільної версії вантажівки Mack Granite. Варто відзначити, що Freightliner теж намагався отримати цей контракт зі своїми версіями вантажівок M917A1 і M917A2, але його вартість була значно вищою. Виготовлятимуть нові важкі самоскиди (HDT) на заводі в Пенсільванії, а самосвальні кузова буде виробляти сертифікований бодібілдер Mack, компанія Crysteel. Початковий контракт на 296 млн. дол. США забезпечить виробництво і доопрацювання 683 вантажних автомобілів.
Нове армійське вантажне повнопривідне шасі з колісною формулою 8х8 і базою 6170 мм отримало позначення M917A3. Від цивільної версії Granite, нові вантажівки M917A3 успадкували кабіну, шасі, дизельний двигун Mack MP8-440, 6-ступінчасту АКПП Allison, двошвидкісну роздавальну коробку Fabco, передній і задній міст Meritor.
На нові M917A3 будуть встановлюватися два види кабін – броньовані і стандартні, які, при необхідності, є взаємозамінними в польових умовах. Обидві кабіни отримають кондиціонери і спеціальні, що оберігають від травм сидіння. Загальна вага спеціального армійського самоскида становить 43 т, а корисне навантаження зі стандартною кабіною складає 27 т. При бронюванні кабіни вантажопідйомність втратить 2,5 т.
Самоскидний кузов Crysteel (довжина 5200 мм, ширина 2590 мм) нового військового самоскида виготовлений зі зносостійкої високоміцної сталі AR 450. Сталь AR 450 в значній мірі замінила м’яку вуглецеву сталь в самоскидах і причепах Північної Америки, оскільки вона знижує вагу і коштує дешевше, ніж алюміній. Сталевий корпус AR також більш універсальний, тому що здатний перевозити асфальт, великі камені, щебінь та інші абразивні матеріали, які можуть пошкодити алюміній і сталь меншої категорії міцності.
Задні ворота самоскида дозволяють з кабіни водія виконувати об’ємне скидання, або можна відкрити будь-який з чотирьох жолобів, для укладання однієї або декількох борозен на дорогах і трасах. Відпрацьовані гази можуть відводитися у відсіки під підлогою кузова для підтримки теплоти асфальту. У задній частині шасі встановлено зчіпний пристрій, що дозволяє вантажівці працювати в складі з причепом.
Військові вантажівки звільнені від вимог США щодо викидів, оскільки армія використовує паливо з високим вмістом сірки, тому дизелі Mack MP8 відповідають вимогам Euro 3, але не відповідають останнім обмеженням EPA.