Компанії Kenworth і Toyota представили електричну вантажівку на паливних елементах під назвою FCET. Основне завдання новинки – допомогти ще більше скоротити викиди шкідливих речовин в атмосферу та підкреслити переваги технології водневих паливних елементів.
Усього планується виготовити 10 вантажівок на базі Kenworth T680, які матимуть електричний силовий агрегат Toyota з водневими паливними елементами. Усі тягачі з нульовим викидом використовуватимуться портами Лос-Анджелеса та Лонг-Біч для перевезення вантажів на всій території Південної Каліфорнії і Центральному узбережжі.
Потужність двигуна вантажівки – 670 к.с., а максимальний обертовий момент – 1800 Нм. Вантажопідйомність фури – 36 т, дальність пробігу на одній заправці (50 кг палива) – 480 км, що, як запевняє виробник, в два рази більше, ніж проїжджає середньостатистична фура в день.
В компаніях переконані, що експлуатація цих автомобілів дозволять отримати дані, які будуть мати вирішальне значення для підтримки постійного розвитку такого роду авто, а також розширення інфраструктури заправок воднем.