В даному випадку для підйомника взята модель IVECO EuroCargo повною масою 12 т. На ній встановлено дизельний двигун робочим об’ємом 3,9 л і потужністю 180 к.с. Шасі має індекс 120-180L. Буква «L» позначає, що машина на низькому ходу. Тобто у неї колеса меншого радіуса -17,5 дюймів, замість стандарту для 12-тонника 19,5-дюймових колес. Спец надбудови виготовила компанія Polycar – єдина в Україні, що має досвід побудови таких автопідйомників.
Машина виготовлена відповідно до технічного завдання замовника. Так, висота підйомника типу ножиці становить 4,7 м. Є виносний пульт управління. Сам підйомник обладнаний декількома системами безпеки, так званої «захистом від дурня». Так, якщо у машини висунуті аутригери і вона не стоїть на ручнику, то при включеній передачі машина глухне. Якщо ж стоїть на ручнику, то машина глухне навіть і без включеної передачі. Все зроблено для максимальної безпеки операторів, які працюють при навантаженні і вивантаженні безпосередньо на підйомній платформі. Відкрита платформа обладнана знімним тентом, який захищає багаж в разі негоди.
Нагадаємо, що недавно АМАКО вже поставляла схожий ліфт в аеропорт «Бориспіль». Ця машина теж на шасі IVECO EuroCargo, але з підйомним механізмом типу ножиці від німецької компанії DOLL – провідного європейського виробника даної техніки. Нагадаємо, що компанія АМАКО вже кілька років активно співпрацює з аеропортом Бориспіль. Все почалося з поставки до Євро-2012 амбуліфтів для людей з обмеженими фізичними можливостями. Сьогодні в аеропорту Бориспіль зростає пасажиропотік, а тому є потреба в збільшенні парку машин для обслуговування літаків.