460-сильний вантажний автомобіль IVECO Stralis NP з Великобританії зробив найтривалішу поїздку на одній заправці СПГ і тим самим продемонстрував придатність газових автомобілів для внутрішніх і європейських автомобільних перевезень.
Виїхавши з Лондона, тягач Stralis NP 4x2 подолав рекордну відстань з тривісним причепом, тобто загальна маса автопоїзда склала 30 тонн. Після короткої переправи на поромі з Довера в Кале він проїхав по дорогам 1 728 км без єдиної заправки, побивши таким чином попередній рекорд в 1600 км. Використання зрідженого газу дозволило знизити витрати на паливо приблизно на 200 фунтів стерлінгів або 40% в порівнянні з дизельним паливом.
Мартін Флач, директор по альтернативним видам палива компанії IVECO, сказав наступне: «В минулому році ми на одній заправці подолали маршрут Джон-о'Гротс - Лендс-Енд на 400-сильному Stralis NP, але на цей раз ми хотіли встановити планку ще вище . В ході цієї поїздки ми продемонстрували, наскільки економічним є Stralis NP, і в реальних умовах протестували наш новітній 460-сильний газовий двигун ».
«Ми повністю заправилися перед від'їздом з Лондона і в перший раз зупинилися на заправку в Мадриді два з половиною дні. Можливість перевозити вантажі на повністю натуральної енергії означає: Ви можете відмовитися від дизельного палива і присадки AdBlue, що робить даний автомобіль найпростішим рішенням як для менеджера парку, так і для водія ».
Незважаючи на інтенсивний рух з боку Англійського каналу, сильний зустрічний вітер у Франції і горбисту місцевість в Іспанії, Stralis NP досяг вражаючого середньої витрати палива в 22,6 кг на 100 км.
Перед поїздкою компанія IVECO ретельно спланувала маршрут за допомогою веб-додатки MyBestRoute, розробленого компанією Michelin для власників Stralis NP. Воно дозволяє водіям і менеджерам парків вибрати оптимальний маршрут для будь-якого рейсу по Європі, в тому числі передбачити наявність на ньому заправних станцій з СПГ і оцінити загальну вартість поїздки для дизельних і газових вантажних автомобілів.
В ході цієї подорожі компанія IVECO продемонструвала, що природний газ (КПГ, СПГ і биометан) являє собою життєздатну, реальну, безпечну і економічно вигідну альтернативу дизельному паливу, доступну через зростаючу мережу постачальників палива в Великобританії і на всьому континенті.
У порівнянні з аналогічною дизельною моделлю Євро-6 вантажний автомобіль Stralis NP, що працює на зрідженому природному газі, генерує на 90 відсотків менше NO2, на 99 відсотків менше твердих частинок і на 15 відсотків менше CO2, а при використанні биометана зниження викидів CO2 може досягати 95 %.
Модель Stralis NP доступна у виконанні тягача з колісною формулою 4x2 і 6x2 і двигуном потужністю 400 або 460 кінських сил. Крім того, компанія IVECO пропонує середні та важкі вантажні автомобілі, що працюють на природному газі, а також широкий асортимент легких комерційних автомобілів Daily Natural Power з повною масою від 3,5 до 7,2 тонн. Всі моделі можна придбати вже сьогодні, що зміцнює позиції IVECO як істинного партнера в області сучасного транспорту.
Компанія Iveco стала першим виробником комерційного транспорту, який в 1991 році розпізнав потенціал природного газу - в результаті цього далекоглядного рішення на світ з'явилася повна модельна лінійка газових вантажівок, фургонів і автобусів. На сьогоднішній день продано більше 25 000 транспортних засобів IVECO, що працюють на газі.