Аварійно ремонтна майстерня ТК-IV-АР на базі IVECO Daily є універсальним засобом усунення аварії.
При оснащенні додатковим спеціалізованим обладнанням, один такий автомобіль може виконувати операції, для яких раніше потрібно залучати 2-3 транспортні одиниці, наприклад: зварювання, різання, відкачування води та окропу, освітлення, електропостачання та інше допоміжне обладнання.
Подібна спецтехніка застосовується службами теплових та електромереж, водоканалу, зв'язку та газу для забезпечення ремонтно-відновлювальних та ін. технічних робіт, транспортування спецобладнання ремонтних бригад до місця проведення робіт.
Дані бригадні автомобілі на базі шасі IVECO Daily допомагають обслуговувати та ремонтувати ЛЕП, обслуговувати газо- та нафтомагістралі, а також інші види комунікацій у важкодоступних районах сільської, гірської та лісової місцевості.
У пасажирському відсіку - 6 сидінь із триточковими ременями безпеки. Обшивка пасажирського відсіку виготовлена з 3-міліметрового алюмокомпозиту. Для обробки більшого затишку застосована обшивка з малюнком «під дерево».
Додатково 2 посадочні місця, крім водійського, знаходяться в кабіні базового автомобіля. Переговорний пристрій із кабіною водія. Встановлено автономний обігрівач Webasto. У стелі – вентиляційний люк.
Така конфігурація фургона аварійно-ремонтної майстерні є типовою і найбільш затребуваною серед українських покупців спецтехніки.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, як базові транспортно-колісні засоби використовують вантажні шасі IVECO, PEUGEOT, CITROEN, OPEL, ISUZU, HYUNDAI, DONGFENG та ін.