Він побудований на повнопривідному шасі IVECO Daily 55S18 (4х4), яке розраховане на повну масу 5500 кг, має колісну базу 3950 мм та оснащується 180-сильним турбодизелем Євро 6. Задні колеса мають однокаткову ошиновку.
На шасі встановлена оригінальна за дизайном алюмінієва кузовна надбудова AluFire3. У передній частині розмістилося відділення для бойового розрахунку, який з урахуванням кабіни водія становить 1+7 чол.
Усередині відсік укомплектований відкидним столиком для радіокарт. Посадку-висадку полегшують широкі двері з обох боків.
Друга частина кузовної надбудови має ємні відсіки з ролетними дверима, де на висувних полицях розміщується спеціалізоване обладнання.
В комплектацію входять багажник на даху, що закривається, пневматична освітлювальна щогла з чотирма LED-прожекторами, генератор, камера заднього виду і, звичайно ж, проблискові маячки.
Magirus Lohr – це австрійське дочірнє підприємство відомого виробника пожежної техніки Magirus із Ульму. Воно утворено у 1922 році та займається виробництвом спеціалізованих машин для рятувальних служб Австрії, Південного Тиролю та сусідніх країн Східної Європи.
Що ж до материнської компанії Magirus GmbH з Ульма, то вона минулого року відзначила 160-річний ювілей.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, на початку січня цього року змінила власника – право власності, у тому числі на дочірні підприємства, перейшли від Iveco Group до інвестиційної компанії Mutares SE & Co. KGaA.