Дані тягачі IVECO S-WAY оснащені надійними дизельними двигунами CURSOR 13, які забезпечують 490 к.с. та максимальний обертовий момент 2400 Нм вже при 950 об/хв. Така потужність і ефективність дозволяють цьому тягачу гарантувати відмінну тягу навіть у складних дорожніх умовах.
Двигун відповідає екологічному стандарту Euro 6 типу «E», що досягається завдяки фірмовій системі очищення вихлопних газів HI-eSCR, тобто взагалі без систем рециркуляції вихлопних газів EGR. І це є безсумнівною родзинкою цих двигунів.
Автоматизована коробка передач ZF Traxon гарантує плавне перемикання і підвищену економічність, знижуючи витрати пального та підвищуючи комфорт водія.
У випадку потреби дана КПП надає можливість примусового перемикання передач КПП та тимчасової фіксації обраної передачі. Режим ECO-ROLL для економії пального під час руху накатом на схилах.
Також присутній спеціальний режим «Rocking Mode», що дозволяє «розгойдувати» авто при пробуксовуванні коліс на слизьких поверхнях, на кшталт мокрих, слизьких та засніжених покриттів.
Полегшена задня вісь із передавальним числом 2.31 знижують споживання пального, що є дуже важливим показником в сегменті міжнародних перевезень.
Кабіна IVECO S-WAY із максимально високим дахом має висоту внутрішнього простору 2.15 м і дозволяє водієві іта пасажиру почувати себе комфортно навіть упродовж тривалих зупинок чи нічних відпочинків.
Для додаткового комфорту встановлено стоянковий автономний кондиціонер, що особливо корисно в жарких кліматичних умовах, таких як в Іспанії чи Італії.
Сидіння водія та пасажира оснащені пневматичною підвіскою, мають регулювання для оптимальної підтримки спини, а також функції підігріву і вентиляції. Крім того, сидіння пасажира є поворотним, що дозволяє відпочивати під час довготривалих зупинок.
Для зберігання продуктів на тривалих поїздках в автомобілі передбачений великий холодильник на 50 літрів і термобокс такої ж ємності.
Мультимедійна система з 10-дюймовим сенсорним екраном і ліцензійною навігацією TomTom для вантажних автомобілів, а також підтримка Apple CarPlay™ та Android Auto™ забезпечують зручність у використанні.
Кожен із цих тягачів має автономний стоянковий кондиціонер, регульовані підлокітники, люк із електричним приводом, клімат-контроль та інші опції.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, для безпроблемної експлуатації впродовж зимнього періоду вантажівка оснащена системою підігріву обох паливних баків загальною ємністю 1190 літрів, підігрівом 135-літрового баку AdBlue, та звісно ж підігрів та вологовідділювач на паливному фільтрі.