Цього разу для клієнта було виготовлено вантажний автомобіль із надбудовою у вигляді ізотермічного фургона з гідробортом.
Основою стало шасі автомобіля Renault MASTER модифікації L4H1. Надбудова ж являє собою платформу у вигляді сендвіч-панелі з підрамником, обробленим антикорозійним покриттям, що кріпиться за допомогою болтових з’єднань з демпферними елементами до шасі.
Конструкція виконана за безкаркасним методом і має зовнішнє обрамлення з анодованого алюмінієвого куточка.
Панелі, обшиті зсередини та ззовні плоским, армованим ровінговою тканиною склопластиком з додатковим гелькоутовим покриттям, мають товщину 50 мм і наповнені екструдованим пінополістиролом.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, за швидке завантаження і вивантаження відповідає гідроборт бренду Dhollandia, модель DHLM.10, розрахована на роботу з вантажами вагою до 1000 кг.