Йдеться про передньопривідний комерційний автомобіль із турбодизелем 2.0 і 6-ступінчастою «механікою», однак Chevrolet і не думав вкладатися в розробку: ліцензію придбали у китайського концерну SAIC. Новинкою стане підретушований Maxus V70.
На китайський ринок Maxus V70 вийшов півтора року тому, причому не тільки у форматі фургона, а й як пасажирський мінівен.
Є можливість вибирати довжину колісної бази, висоту даху, форсування дизельного двигуна (125 або 150 сил), а також коробку передач. Крім «механіки» доступний 9-ступінчастий автомат.
У базовій комплектації є дві подушки безпеки, кондиціонер, медіасистема з 12,3-дюймовим тачскріном і камерою заднього виду. Судячи з фотографії, Chevrolet Express Max запропонують у небагатій версії на «штамповках», зате з наймісткішим вантажним відсіком і 5,36-метровим кузовом.
Комплектації та ціни розкриють пізніше, а у мексиканських дилерів фургон з'явиться на початку 2025 року.
Цікаво, що в Європі комерційне сімейство Maxus V70 теж з'явиться, але вже під брендом IVECO.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, у Старому світі обіцяють повну гаму, тобто на вершині опиниться VIP-версія з легкосплавними дисками, високим дахом, тонованою задньою півсферою і розширеним набором опцій.