Так, у павільйоні можна буде побачити модель 9С18e з гаковим навантажувачем HIAM. Шасі з колісною базою 3400 мм оснащено акумуляторами M-типу. Тут також покажуть і модель 4S15е – із самоскидом заднього розвантаження Scattolini – колісною базою 2500 мм та батареєю S-типу.
Вперше буде представлено самоскид тристороннього розвантаження Schutz Fahrzeugbau на шасі 7C18e – з колісною базою 2800 мм та батареєю S-типу.
Ще одна машина FUSO eCanter буде демонструватися у дії на відкритому майданчику. Це портальний самоскид Jotha на шасі 6S15e – з колісною базою 2800 мм та батареєю S-типу
Зазначимо, що електровантажівка eCanter єдина в класі машин повною масою до 7,49 т має таке вантажопідйомне шасі (до 3,8 т) і таку малу колісну базу (від 2500 мм), яка робить її дуже маневреною.
Машина пропонується у багатьох версіях – повною масою від 4,25 до 8,55 т, із шістьма виконаннями колісної бази – від 2500 до 4750 мм. Вона комплектується електромотором з двома варіантами потужності: 110 кВт та 129 кВт – для моделей повною масою 4,25 – 6,0 т та 7,49 – 8,55 т відповідно.
Залежно від довжини колісної бази доступні акумулятори трьох типів ємності: 41, 83 або 124 кВт.год. Запас ходу становить відповідно 70, 140 чи 200 км. Максимальна швидкість обмежена 89 км/год.
З літа 2024 року FUSO eCanter стандартно оснащується системою допомоги при екстреному гальмуванні Active Brake Assist 6 – з багатосмуговим моніторингом, визначенням об’єктів (велосипедистів і пішоходів), що рухаються, і можливістю гальмування аж до повної зупинки зі швидкості до 60 км.
Що ж до нерухомих об’єктів, то в цьому випадку система дозволяє автоматично загальмувати на будь-якій швидкості, аж до максимальної.
Крім того, на машині встановлюється система Blind Spot Information, яка сканує сліпі зони не лише з боку пасажира, а й водія.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, на швидкостях понад 30 км/год система Sidequard Assist 2 працює як помічник при зміні смуги руху, інформуючи водія про загрозу зіткнення під час перебудови.