На нещодавній презентації можна було ознайомитись зокрема із сідловим тягачом 4х4, укомплектованим спальною кабіною з високим дахом.
Така машина може використовуватися в аграрному секторі, лісовому господарстві чи на будівництві. Загалом там, де немає доріг із твердим покриттям.
Водій оцінить не тільки повністю цифрову панель приладів, але і нове, анатомічне сидіння на пневмопідвісці.
Більше того, замість традиційних зовнішніх дзеркал (бокових та переднього габариту) на машині встановлено систему камер, зображення з яких передається на монітори в передніх стійках.
Зазначимо, що кабіна Tatra Phoenix багато в чому уніфікована з такою на моделі DAF XDС.
Tatra Phoenix нового покоління залишилася вірною традиційним для вантажівок марки хребтової, трубчастої рами та незалежної підвіски на півосях з пневмоелементами.
Покупець може вибрати із двох турбодизельних двигунів – Paccar MX-11 та MX-13 – потужністю від 410 до 530 к. с. Механічна коробка більше не пропонується.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, стандартне оснащення включає автоматизовану КП ZF TraXon, а як опцію – повністю автоматичну, марки Allison.