На машині використовується кабіна від найновішої моделі для будівельного сегменту – DAF XDC.
Кабіна забезпечує кращу оглядовість з місця водія і при цьому оптимізована за аеродинамікою, що дозволяє знизити витрату пального. Увагу привертають світлодіодні фари.
Кабіна буде доступна як у короткому варіанті, так і в подовженому спальному, у тому числі з високим дахом, з однією або з двома спальними полицями.
Помітно стала кращою ергономіка. З’явилися цифрова панель приладів і анатомічні крісла на пневмопідвісці нової конструкції.
Новий Phoenix зберіг унікальну фішку вантажівок Tatra, у тому числі і попередника – хребтову раму з центральною трубою і напівосями, що коливаються – незалежної, пневматичної підвіски.
Шасі доступні з колісною формулою 4х4, 6х6 та 8х8, причому чотиривісний варіант може бути в конфігурації 1+3 (з трьома задніми мостами).
На машині встановлюються інноваційні турбодизельні двигуни Paccar MX-11 та MX-13. Перші, 11-літрові, доступні у варіантах потужності 410 к. с. або 450 к. с., а 13-лтрові – 430 к. с., 480 к. с. або 530 к. с.
У стандартній комплектації встановлюються автоматизовані коробки передач ZF TraXon, а як опція можливі і повністю автоматичні, марки Allison.
Всі автомобілі також оснащуються роздавальними коробками Tatra. При цьому Tatra Phoenix більше недоступний із механічними КП.
Нова Tatra Phoenix отримала багато електронних систем допомоги водієві. Це система автоматичного керування склоочисниками, система автоматичного включення зовнішнього світла, а також Corner View, яка усуває сліпі зони водія та пасажира.
Машина має також систему, яка при рушанні з місця допомагає виявити пішоходів або велосипедистів безпосередньо перед автомобілем. Можна замовити систему Digital Vision, яка замінює традиційні зовнішні дзеркала камерами та моніторами.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, Phoenix також отримав систему LDWS, яка попереджає водія про вихід із смуги руху без увімкненого покажчика поворотів. Також на вантажівки встановлюється система контролю тиску в шинах (TPMS).