В її основі лежить шасі Renault Trucks серії K колісної формули 6х6, на якому змонтовано 15-кубову цистерну від українського виробника – компанії Everlast.
Зазначимо, що шасі Renault Trucks серії K спеціально розроблено для важких умов експлуатації. Тут застосовується рама з лонжеронами завтовшки 8 мм із вставками-підсилювачами (5 мм).
Задня підвіска розрахована на навантаження 26 т або 32 т, причому в посиленому виконанні Extreme комплектується не трьома, а чотирма параболічними ресорами.
Шасі сімейства K доступні з різними колісними формулами: 4х2, 4х4, 6х4, 6х6, 8х4 та 8х8. Повна маса автомобіля варіюється від 19 до 50, а автопоїзда – від 70 до 100 т.
На машини пропонуються турбодизелі двох моделей: DTI11 – робочим об’ємом 10,8 л або DTI13 на 12,8 л. Перші розвивають потужність 380,430 та 460 л. с., а другі – 440, 480 та 520 к. с.
Застосовується 12-ступенева роботизована коробка передач Optidriver, доступна також й у варіанті для бездоріжжя – Etrem і Extrem + Extended. Є блоковані міжосьові та міжколісні диференціали.
Всі Renault Trucks серії K оснащуються повністю сталевим, трисекційним бампером, а також захисними екранами під радіатором та картером двигуна. Фари надійно заховані за металевими ґратами та полікарбонатними плафонами.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, на автомобілі пропонуються різні варіанти кабін. Це коротка Day Cab (як на представленому автопаливозаправнику), подовжена Night Cab, спальна з високим дахом Sleeper Cab, а також чотиридверні, екіпажні – на 6 або 8 місць.