При цьому вона зберегла лідируючі позиції на ринках п'яти країн: Великобританії (28,8%), Нідерландів (31,2%), Бельгії (20,2%), Угорщини (23,1%) та Болгарії (22,2%). А також стала найбільшим імпортером вантажівок у Німеччині.
Було зроблено дуже багато. Почнемо з відкриття підприємства зі збирання електричних вантажівок - площею 5000 м кв. На ринок вийшли багатовісні моделі XD та XF, у тому числі для будівельного сегменту.
Також були виведені нові моделі XB та XB Electric для міського розвезення. І в 2023 році була виготовлена 50-тисячна вантажівка нового покоління New Generation.
До заслуг компанії слід віднести перемогу тягача DAF XF 450 у трьох порівняльних тестах по дорогах Німеччини - з найкращим показником паливної економічності та найменшим викидом СО2.
В результаті DAF XF отримав нагороди Green Truck Award 2023, European Transport Award for Sustainability, а також European Transport Challenge - за середньою витратою палива та AdBlue.
У 2023 році машин важкого та середнього класів - моделей CF, XD, XF, XG та XG+ - виготовлено 57 900 од. (2022 року - 56 100 од.). Що ж до розвізних моделей легкого сімейства - LF і XB, їх випущено 11 900 од. (аналогічно до показників 2022 року).
Що ж до ринку вантажівок в цілому по Європі, який у 2023 році склав 343 000 од., то DAF Trucks зайняв тут частку 15,6%. А в середньому класі компанія лідирувала на ринку Великобританії (9,1%).
DAF Trucks також реалізував минулого року 7500 вантажівок за межами ЄС. Рекордні продажі спостерігалися в Австралії, Новій Зеландії та Південній Америці. У Колумбії машини DAF стали лідерами серед вантажівок із кабіною над двигуном.
Також минулого року було поставлено 2350 двигунів для виробників автобусів та спецтехніки. Що ж до післяпродажного обслуговування клієнтів, то підрозділом Paccar Parts Europe було відкрито 27 нових центрів TRP у Європі, Азії, Південній Америці та Африці.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, стосовно укладання контрактів на ремонт та сервісне обслуговування компанія досягла 250-тисячного показника.