Незважаючи на те, що автономне водіння та «електрифікація» самоскиду були реалізовані незалежно, компанії стверджують, що це перший випадок, коли шарнірний вантажний автомобіль був успішно оснащений обома технологіями.
Компанія Obayashi пожертвувала для проекту одну із своїх шарнірних вантажівок Caterpillar 725, який був переведений на електричний привід і оснащений новітньою автономною технологією SafeAI.
Розробники сподіваються заохотити менеджерів автопарків розглянути питання про переобладнання машин, які вони вже мають, для роботи на електриці замість того, щоб відправляти їх на звалище.
Однак зниження початкової вартості електрифікації є лише однією з цілей проекту. SafeAI і Obayashi також шукають способи зниження витрат на експлуатацію парку і, за словами SafeAI, «поєднання» автоматизації та електрифікації створює складні переваги, яких окремо важко досягти.
Одна з головних переваг, наведена SafeAI, – це покращення безпеки працівників, оскільки автономний компонент позбавляє працівників потенційно небезпечного середовища, усуваючи необхідність керувати або заправляти вантажівки.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, розробники поки тримають у секреті запас ходу та інші технічні характеристики електрифікованого кар’єрного самоскиду.