Машини позиціонуються одразу для трьох сегментів – магістральних перевезень, будівельного та комунального.
Привертає увагу новий дизайн кабіни – з решіткою радіатора та фарами у дусі топового тягача F-Max, який завоював престижний титул «Міжнародна вантажівка 2019 року».
Покупцям запропонують різні конфігурації колісних формул для тягачів та шасі: 4х2, 6х2, 6х4, 8х2 й 8х4. Кабіни можна замовити як денні, так і спальні, зі стандартним чи високим дахом. Усередині водій оцінить нову панель приладів з 9-дюймовим екраном мультимедіа.
F-Line оснащений передовими системами допомоги водієві, які стануть обов’язковими для вантажівок у Європі вже 2024 року.
Це система відстеження руху по заданій смузі, сканування сліпих зон та виявлення пішоходів й велоспедистів, система розпізнавання дорожніх знаків, система контролю тиску у шинах, система, що стежить за поважністю водія, а також пакет для підготовки встановлення алкоголь-детектора. З’явилася і камера заднього виду.
На машини Ford F-Line будуть доступні два силові агрегати Ford Ecootorq стандарту Евро 6E: робочим об’ємом 9,0 і 12,7 л – потужністю від 330 до 480 к. с.
З двигуном буде агрегатуватися або 9-ступенева механічна або автоматична коробка передач ZF. З 12,7-літровими двигунами можна буде встановити і новий 16-ступеневий «автомат» власної розробки.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, замовити вантажівки Ford F-Line можна буде з лютого 2024 року.