Цікаво, що самі енергетики розробили власне бачення потрібної спецтехніки, замовили виготовлення на заводі та отримали сертифіковані аварійно-ремонтні майстерні.
Нові власники вже користуються простим та надійним рішенням для відновлення енергетичної структури - чотирма бригадними автомобілями на базі шасі з екіпажними кабінами від TM JAC.
Автомобіль бригадний ТК-JAC-АРМ на шасі JAC N56 Double Cab – це мобільна майстерня для енергетиків, призначена для транспортування 6 осіб персоналу та необхідного обладнання та інструментів.
Тут передбачений вантажопасажирський відсік: пасажирські місця + технологічний відсік. Основний пасажирський салон – усередині дворядної кабіни базового шасі. Кількість місць: 5+1 (1 пасажир біля водія, 4 сидіння - ззаду).
Також тут наявні суцільнометалеві двостулкові задні двері.
Споряджена маса шасі, кг становить 2155 кг, а його вантажопідйомність – 3445 кг.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, тут встановлений дизельний двигун HFC4DE1-1D Євро-5, об’ємом 2746 см3 і потужністю 110 кВт.