За основу взято модель Force третього покоління, яка дебютувала цієї весни.
Безпілотна машина розроблена з низкою партнерів. Це компанія Valeo, яка відповідає за інтеграцію сенсорних датчиків (ультразвукових, лазерних) та алгоритм їх роботи. Також - Мобільна лабораторія Технічного Університету Острави (VSB-TUO), що займається інтерфейсом Drive by Wire Truck.
Останній дасть можливість реалізувати на машині технологію дистанційного керування Truck Remote Control.
Перший етап випробувань включає імплементацію датчиків та задіяння системи допомоги при повороті та пасивної системи допомоги при зміні смуги руху. На другому етапі встановлять лідар для виявлення перешкод на дорозі.
На третьому етапі машина отримає сенсорну систему з програмним забезпеченням для безпосередньо автономного водіння, без людини в кабіні – контролю рульового управління, швидкості, гальмування та ін.
Вантажівку також планують встановити передовими системами допомоги водієві ADAS – адаптивним круїз-контролем, системою допомоги при екстреному гальмуванні та зміні смуги руху та ін.
Кінцева мета проекту – досягти автономного керування 3-го рівня. У компанії Tatra Trucks вважають, що безпілотні вантажівки будуть дуже потрібні у пожежників, військових, а також для роботи в кар’єрах.
Що ж стосується базового автомобіля Force 6х6, то на ньому встановлена дворядна кабіна і турбодизелем Cummims L9. Двигун розвиває 400 к. с. та працює в парі з автоматичною коробкою передач Allison 4500P з ретардером.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, автомобіль оснащено рядом передових електронних систем допомоги водієві: екстреного гальмування, а також моніторингу сліпих зон, включаючи пішоходів.