Тобто, він працює на паливній суміші дизеля та зрідженого природного газу. У цьому силовому агрегаті немає іскрового запалювання, і його конструкція ідентична дизельному мотору.
Цю технологію самозаймання вже багато років використовує компанія Cummins Westport, а в Європі Volvo Trucks. Як це працює?
Перед тим, як газ потрапить у циліндри, його нагрівають, стискають та змішують із невеликою кількістю дизеля. В результаті утворюється паливна суміш (90-95% ЗПГ і 5-10% дизеля), далі вона впорскується інжектором в циліндри і запалюється.
Тобто, все аналогічно, як у дизельному моторі. Пропорція між ЗПГ та соляркою залежить від умов експлуатації вантажівки. І в результаті витрата палива у двопаливного автомобіля знаходиться на одному рівні з дизельним, і на 15-25% нижчою, ніж у звичайних (іскрових) газових моторів.
Це означає, що новий газовий двигун Weichai HPDI має таку ж ефективність, як і дизельний.
Нова модель Sinotruk C9H, яка щойно була анонсована, увійде на ринок із абсолютно новими двигунами Weichai HPDI. Насамперед, це стосується різноманітності за потужністю, а також відповідності екологічним нормам Євро-6.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, зараз Weichai пропонує два різні за об'ємом двигуна: WP12 (12 літрів) і WP13 (13 літрів) в діапазоні потужностей від 430 до 510 к. с.